Dodatki do Grande

elementy wyposażenia wspierające proces edukacyjny

Nowość 

podesty do siedzenia

Dla stworzenia uczniom miejsca sprzyjającego spotkaniom, dyskusjom, wspólnemu spędzaniu przerw, czy miejsc do siedzenia w trakcie szkolnych uroczystości proponujemy nowy produkt, jakim są podesty. Dostępne w wersji pojedynczej, jak i podwójnej umożliwiają dowolne ułożenie w wybranej przestrzeni szkolnej. Uniwersalność podestów pozwala na stworzenie dwóch lub trzech poziomów do siedzenia. W holu, pracowni, czy w bibliotece – produkt gwarantuje bezpieczne oraz komfortowe rozwiązanie dla placówki edukacyjnej.

Wyciszenie i akustyka

Jak potwierdzają liczne badania, właściwa akustyka pomieszczeń korzystnie wpływa na komfort, samopoczucie i zdrowie człowieka. Zredukowanie hałasu zwiększa koncentrację, ułatwia przyswajanie i zapamiętywanie informacji. Stosując rozwiązania akustyczne wykonane z najwyższej jakości materiałów, możemy skutecznie zredukować hałas i pogłos występujący w salach lekcyjnych.

Parawany czy panele akustyczne wpływają nie tylko na poprawę warunków akustycznych, lecz także stanowią element dekoracyjny każdego pomieszczenia.

Wyposażenie laboratoryjne

Wyposażenie pracowni przedmiotowych w specjalistyczne meble i narzędzia edukacyjne pozwala zamieniać zwykłe klasy w prawdziwe pracownie badawcze. Profesjonalne wyposażenie pracowni zachęca ucznia do podejmowania samodzielnych działań, co sprawia, że nauka staje się efektywniejsza. Meble takie jak szafki laboratoryjne pozwalają samodzielnie przeprowadzać badania i eksperymenty, a dygestoria spełniają wszystkie standardy bezpieczeństwa, umożliwiając nauczycielom prezentowanie trudniejszych doświadczeń i eksperymentów.

Meble laboratoryjne do pracowni przedmiotowych są wykonane z wysokiej jakości materiałów, wykazują dużą odporność chemiczną, a także gwarantują pełne bezpieczeństwo prowadzonych doświadczeń.

Modułowe Pracownie Przyrodnicze

Modułowe Pracownie Przyrodnicze to nowoczesna koncepcja kształcenia uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych, oparta na wykorzystaniu metody badawczo-doświadczalnej. Podstawą MPP jest założenie, że zdobywanie wiedzy i doświadczenia powinno się odbywać przez samodzielną aktywność uczniów. Nauka przez prowadzenie badań i doświadczeń sprawia, że przyswajanie wiedzy staje się dużo łatwiejsze. Praca z MPP rozbudza u uczniów zainteresowanie światem przyrodniczym, kształtuje postawę badawczą, wykształca nawyki bezpiecznego eksperymentowania, a także rozwija umiejętności prawidłowego prowadzenie eksperymentów.

Pakiety Pomocy dydaktycznych

Gotowe pakiety pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczych, pomagają uczniom lepiej zrozumieć poruszane podczas zajęć zagadnienia. Specjalne modele, planszy i zestawy do badań obrazują uczniom skomplikowane zjawiska zachodzące w przyrodzie. Przedstawiają złożone problemy i zjawiska w łatwo przyswajalnej formie, co zapewnia ciągłe skupienie podczas lekcji.  Stosowanie pomocy dydaktycznych podczas zajęć uatrakcyjnia lekcje i angażuje uczniów do aktywnego udziału.

Wyposażenie uzupełniające

Wspieranie uczniów w nauce wymaga od nauczyciela stosowania różnych pomocy dydaktycznych, które unaocznią trudniejsze zagadnienia, pomagając lepiej zrozumieć omawiany materiał dydaktyczny.

Pomoce dydaktyczne umożliwiające zobrazowanie zagadnień poruszanych na zajęciach, poprzez eksperymenty, badania i obserwację na dłużej zapadają w pamięć, co pomaga w zapamiętaniu informacji. Dlatego zadbaj o odpowiednie pomoce dydaktyczne w swojej placówce i pozwól uczniom poznawać świat przez projekty badawcze.

Multimedia

W XXI wieku multimedia w edukacji to podstawa i przejaw nowoczesnego nauczania. Narzędzia multimedialne wspierają pracę nauczyciela i ucznia, ułatwiają zrozumienie informacji oraz pozwalają zobrazować skomplikowane zjawiska i procesy. Dzięki temu lekcje stają się dla ucznia znacznie ciekawsze i bardziej angażujące. Wykorzystując najnowocześniejsze rozwiązania multimedialne, takie jak Monitor interaktywny insGraf Digital, który wyróżnia doskonała jakość obrazu i dźwięku oraz możliwość generowanie treści i obrazów w czasie rzeczywistym, nauczyciel może kreować proces edukacyjny w czasie rzeczywistym. Monitory i tablice interaktywne pozwalają poszerzać i uzupełniać tradycyjny przekaz, ułatwiając przyswojenie wiedzy dotyczącej trudnych do zrozumienia zjawisk i zagadnień.