Efektywna edukacja w pracowni geograficznej Grande
Meble Grande
do pracowni geograficznej
Mapa ścienna
Krzesło D
Grande – zestaw 7
Nowoczesna pracownia geograficzna powinna być zaaranżowana w sposób pozwalający na nauczanie przy użyciu nowoczesnych metod nauczania. Osiągnięcie celów, jakie nakłada podstawa programowa, uwarunkowane jest odpowiednim doborem metod, form i środków oraz ich dostosowaniem do rozwoju psychofizycznego i możliwości ucznia. Kształcenie nastawione na aktywny udział ucznia w procesie edukacyjnym przez obserwację, prowadzenie badań, pomiarów oraz przez prowadzenie eksperymentów, stymuluje rozwój i poprawia wyniki uczniów. Pracownia geograficzna zaaranżowana z wykorzystaniem eleganckich mebli Grande w białej tonacji, eksponującej modele geograficzne, mobilizuje ucznia do podejmowania aktywności i aktywnego udziału w lekcji. Pozwala na stworzenie otwartej, łatwej w modyfikacji przestrzeni, sprzyjającej obserwacji, pracy grupowej i prowadzeniu badań.
Otwarta przestrzeń z meblami Grande
Meble stworzone z myślą o aktywnym udziale uczniów w przebiegu lekcji
Geografia to przedmiot, którego trzeba doświadczyć. Ważne jest wyposażenie pracowni geograficznych w odpowiednie, stymulujące do nauki pomoce dydaktyczne. Zastosowanie pomocy edukacyjnych to bardzo dobre rozwiązanie, które zachęca ucznia do aktywnego udziału w lekcji i rozwijania wiedzy i umiejętności. Odpowiednia ilość modeli geograficznych, plansz dydaktycznych i multimedialnych narzędzi, pomaga lepiej zrozumieć zagadnienia z obszaru nauk geograficznych.
Meble Grande pozwalają tak zagospodarować przestrzeń, by każdy przedmiot w pracowni geograficznej miał swoje miejsce. Szafy z przeszklonymi witrynami i otwarte półki pozwalają na ekspozycję pomocy dydaktycznych, ważnych z punktu widzenia poruszanych zagadnień. Dają także możliwość, aby szybko i sprawnie ukryć elementy, których nie dotyczy tematyka zajęć.
Meble Grande do pracowni przyrodniczych
Wsparcie w realizacji podstawy programowej
Zgodnie z założeniami podstawy programowej, zadaniem szkoły jest stosowanie metod umożliwiających kształtowanie umiejętności obserwacji, organizowanie wszelkich form pozwalających na prezentację informacji o środowisku geograficznym (debaty, prelekcje, prezentacje multimedialne itp.) oraz organizacja procesu dydaktycznego w sposób pozwalający na samokształcenie i nabywanie umiejętności współpracy.
Wykorzystaj meble z kolekcji Grande, aby tworzyć środowisko edukacyjne ułatwiające realizację powyższych założeń. Stwórz przestrzeń umożliwiającą zarówno pracę indywidualną, grupową, jak i prowadzenie debat i dyskusji.
Kolekcja Grande polecana do pracowni geograficznej
TOP produkt
GRANDE
Zestaw meblowy z kolekcji Grande pozwalający na odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni pod kątem aktualnie podejmowanych działań.
Regał wyposażony został w otwarte półki do ekspozycji pomocy dydaktycznych, a także szafki zamykane na kluczyk przeznaczone do przechowywania dokumentów nauczyciela.